top of page

Riks Top 12 i Halmstad

  • 21 mars 2023
  • 1 min läsning

Fina framgångar för Ängby SK i Riks Top 12 som avgjorts i helgen!


Elias Sjögren vinner HJ17 obesegrad efter en grym avslutning med 4-0 vinst i sista avgörande matchen mot Isak Alfredsson Halmstad.


Emil Gjörling gör en fantastisk bra tävling i tuff konkurrens och slutar 2:a i P13


Laurynne Carbado visar att hon tillhör de bästa genom att bli 3:a i F13.


Dessutom många grymma resultat av våra övriga Ängbyspelare på plats! Ett stort tack till coacherna som var på plats!

(f.v. Jessica Larsson, Kennerth Frank, Erik Zetterström, Kenneth Karlsson


 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla

Kommentarer


Rullhtekk_edited.png
Blå Hermelin Equity Horisontell (CMYK).gif
Mäklarringen.png
livington.png
angby.com | © Ängby Sportklubb
bottom of page